:feeling things:
Posted on @Thursday, November 15, 2012 with 2 Super Dicious
Dear blog,
lately rajin sikit update blog ni because rase blog nilah tempat terbaik untuk meluah rasa.. Maklumlah, saya ni single.nak ngadu kat boipren, boipren plak xdak (loghat penang).. haha.. itu gedik !

Sebenarnya I can't really understand ape yang berlaku pada diri aku sebenarnya.. Marahkah? kecewa? atau mungkin sedih ? Dah lama x pernah pedulikan perasaan2 macam ni sebab selalu fikir nak kebahagiaan je tapi as a human being tipula kalau asyik happy je .. Bak kata orang dulu-dulu, langit x selalunya cerah,right ?

Hidup sebagai anak perantau ni macam liku-liku ujian dan dugaan tu. biasalah tu. tu semua adat kehidupan. No challenges no life la.. mihihihi :3

Aku ni baik sgat ke or aku ni jahat sangat ?? tu persoalannya.. Penat kalau nak puaskan hati semua orang .. Aku bukan malaikat .. I've change a lot.. Aku ingat orang boleh terima perubahan aku tapi mungkin aku xmampu jadi seperti yang mereka harapkan .. I've being hypocrite ?? NO! Aku xpernah hipokrit just I will act based on how people treat me..

Aku dah penat nak berendam dengan air mata.... Cukuplah apa yang aku rasa dulu.. I want to find my own happiness.. Enjoy the journey of your life and let Allah decide the rest.. My close friend always said this to me, What u give u will get back.. This word really inspired me a lot.. Apa kita buat pon semuanya kerana Allah.. Redhalah dengan segala apa yang terjadi because Allah knows better than us ..

So, now, I'm just thinking that everything happen for a reason. So just keep smiling, thinking positive and everything will be fine .. :D

XOXO
N
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE