assignment season :)
Posted on @Sunday, November 11, 2012 with 0 Super Dicious
My dearest blog,
 Lama kita tak jumpa kan .. Many things has happen recently. Doing lots og things, Assignments, revisions and also life.. Yuna kata live your life tapi since dkat Shah Alam ni , aku mcam takde life. Everything is totally different with Melaka ..

Ahh,, how I miss Melaka badly..

Assignments xpayah cakapla.. memang bertimbun-timbun.... Memang penat tapi I try to not make everything seems complicated... Barulah less stress :) kan bagus kalau hidup ni kurangkan stress.. xdela cepat berkedut muka tu ..mihihihi

Btw, assignment for this sem banyak outdoor oriented. So, kalau banyak keluar tu, banyak jugakla duit yang nak kena guna . It quite stress thinking about money but relax nad .. everything will be fine .. :D

Another part is I get many friend now from different faculty.. mcam kelakar kan how I managed to get new friend walaupun asyik stay dalam bilik je .. Biasalah, sekarang kan dah zaman teknologi ..so,function social network tu telah aku gunakan sebaik-baiknya ...hiks :3
Seronok bila dah kenal ramai orang .. xdela nak sedih2 n fikir lagi hal dulu2 tu kan ..

Tak sabar nak shooting dekat Bukit Melawati nanti untuk field trip effective speaking. Then, nak join another group field trip dekat Chow Kit . I'm soo excited..

Back then, I have find someone that I like .. Crush story again ..haha. but maybe it's still early to share in this post ..Maybe next time ..
Have to go..

XOXO
N
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE