kisah hati II
Posted on @Thursday, July 7, 2011 with 0 Super Dicious
napela sejak dua tiga menjak ni aku rasa kehidupan aku makin kosong ....
like an empty box...
without colours ...
Apa slah aku agknye ???
Aku xkan sekali-kali menyalahkan orang lain kerna itu bukan cara aku ...
aku penat mencari-cari salah aku sendiri ..
hingga ke penghujungnya aku yang buntu bersendirian ...
BERSENDIRIAN !!!!
yah ... tu la keadaan aku sekarang ...


seyum aku xbermakna aku bahagia ...
tawa aku xbermakna aku gembira...
tangis aku xbermakna aku lemah...
masam aku tak bermakna aku kecewa ...
semua tu tersimpan seribu satu misteri bagi hidup aku ...
hanya aku yang tahu ...


bukan aku xmemberi ruang untuk orang lain memahami aku...
tapi aku rasa semakin aku buka ruang itu,semakin aku disakiti...
jadi,biarlah aku menjadi misteri bagi mereka ...
kalau itu yang mampu buat mereka bahagia..

:'(
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE