temu cinta baru :)
Posted on @Saturday, March 10, 2012 with 0 Super Dicious
poyo je tajuk ni kan ..haha
BTW, this entry is because of keangauan aku pada one guy ni yg dijumpai di CIMB bank Alor Gajah..
cerita dia begini...
satu hari ni,I have to submit my assignment then decided nak pegi update buku ASB dekt Alor Gjah..
tumpang kereta one of my classmate pergi CIMB... and my number is 215.waktu tu bari 212... So, I have to wait for 3 persons more ...
Ketika itulah, I just saw one guy ni tengah buat kerja dekat kaunter tu .. MY eyes have being so bad just staring at him... haha
and without realizing that he is also staring at me at this time ..haha,tawu malu plak time tu...
then,after waiting for a long time,my number pon keluar... 215 kaunter 1... mamt tadi tu jaga kaunter number 2 ...fuhhh lega ...but when I go to the first counter,pkcik tu sruh pergi at the second counter plak ...
maigad ! so malu waktu tu smpai terdiam terus..
and that guy tye nak buat apa..
me :just nak update buku ASB..
him: xnak keluar duit ke ?
me : nope.. update je (smbil mata tgok bwah coz dah malu ..
him :errmm..nurul nadzirah (smbil belek2 buku ASb aku
me : yup

and dye bgi blik the book to me,terus keluar dari bank xpndg blakang dah ..
but,seriously I am melting with that guy...hahahaha
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE