Youth Media Carnival (YMC 2011)
Posted on @Wednesday, April 6, 2011 with 0 Super Dicious
KEPENATAN!!
dat's the only word yang aku bole ckap..
mrayau-rayau ke sana sini menghantar makanan..
sampai tidak terasa lagi khadiran kaki...
memang pnjang citanye sepanjang karnival ni berlangsung..
meh cek nak cita sikit...
Bermula hari Jumaat semua krew da kne berkumpul di Dataran Pahlawan untuk set up everything.    (tapi aku tgok bpe kerat je yang dtang pown)...Memang penat agkat2 ap tah...
Then malam tu i decided overnight je kat situ..
menumpang dengan bilik Wani..menginap di Hotel Johan..
tdo mati ah..memg ta igat pape da waktu tu..

Pagi yang hening,b'siap untuk berkhidmat..
memg akula crew terbek yg datang pling awal di kala itu..huhu..
Muka aku da hitam mcam ank keling da ni..
memang aku datang sini untuk 'tan'..haha
Then waktu carnival,aku sempay gak g mlawat booth n yang pnting men muzikal chair dgan kilafairy (MAMPU??)
Seharian penat di YMC, pda mlamnya mencari tempat untuk tdur...
Finally.. HARBOUR HOTEL...zzZZZZzzZ
Meneruskan lgi perjuangan untuk YMC..
Tpi x sekental smalam...
At 3 da g tgok movie ctew CUN!! n twos blik kampus..

Yeah..here I come my beloved room !! TFH1303
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE