I love my F.R.I.E.N.D.S
Posted on @Thursday, April 7, 2011 with 0 Super Dicious
the value of friendship is priceless ..
so, we have to take care of it....

Memang dri kecik hdup aku banyak dihabiskan dengan kawan2..
kerna itu aku lebih mengerti maksud kawan yang sebenar..
da macam2 prangai yang aku jumpa...
Bermula Tingkatan 1 di sekolah asrama penuh,hidup aku sudah diceriakan dengan nilai-nilai persahabatan..
Pelbagai pahit manis yang telah aku lalui bersama mereka...
Btw..thanx guy for all the memories...
dan bermula kehidupan di sini aku bahagia bersama mereka yang menyokong aku...
Kadangkala apabila berjauhan dari keluarga aku terasa sunyi,,
Hanya raka-rakan yang menjadi inspirasi..
Trust me..
Aku sayang korang semua...
mungkin aku ini egois kerana tidak cuba mengerti tpi mgkin kamu terlalu prejudis kerna tidak mahu memahami...
korang jela semangat aku kat sini...


Love u allll >>>>
_nadzirah_
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE