it's all about S2I...
Posted on @Wednesday, March 9, 2011 with 0 Super Dicious
S2I???wth is that???
mesti sume orang tertanya-tanay kan..(ceyhh..bajet je mcam ada orang bca blog aku kan..)
actually, S2I stands for jeng jeng jeng.......

SPEECH TO INFORM

Adoi..cuak sial...
Memang tak ready pape pown...
but finally i manged to give a speech..

what the heaven.... (wth)

speech aku pasal fobia..
alhamdulillah.. at least untuk outline my beloved Madam Raha bagi full mark..thanx God!!
Memang tdew preparation langsung..
pakat men redah aje.. (bajet mcam profesional speaker la kan)
perghhhh...dahsyat tol kau ni kan nadzirah..
yang reference dlam outline tu lgila..
hamba Allah mana tah ngajar aku swoh tpu2 ni...
hahaha...
aku memamg tak biase keje2 mengelentong ni (poyo je lbey)
Pape pon..
Thanx to madam Raha for all of your 'tips' to be a good speaker..
I really appreciate it...

Thanx..
Nadzirah...
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE