Enjoyable weekend
Posted on @Monday, March 28, 2011 with 0 Super Dicious
Tanggal 25 Mac yang lepas (perghhhhhh..skema gyler ayt kaw cik nadzirah uyt)..
haha..aku just nk gtawu aku berjln2 (dlam erti kta lain mkan angin) di bandaraya Kuala Lumpur..
Sekadar nak beli lappy jea..tapi fham2 jela pompuan ni kalu g shopping complex xpenahnye dgan tgan kosong....Sempat gak r beli bju cket...
Kat sini nak cite sikit rentetan perjalanan yang telah aku lalui..
Dari rumah Syarifah Nawwar Syafiqah menaiki teksi ke stesen LRT Wangsa Maju..seterusnya,berhenti di Dang Wangi dan menukar monorel ke Berjaya Times Square..What a long journey right??
Berjalan-jalan di TS smbil menikmati Auntie Anne's serta menanti ketibaan Shamir dan Yusoff yang lmbat mcam sput babi..hahaha..
menyeberangi jalan untuk ke Plaza Low Yat...berlegar-legar dlam plaza low yat untuk mencari my new lappy..(finally)..
jumpe gak..acer aspire 4734..
tdewla latest sgat tpi ok la..as long ley wat assignment and online..
harga??biarlah rahsia...
then meneruskan perjalanan ke Sungai Wang plaza...
Sempatla bli beberapa pasang baju kat situ...
Perjalanan diteruskan lagi di Pavillion..Teman si Syepha ni cri ATM, pening pale aku...
bpe puluh kali pusing-pusing juz nk cri Automatic Teller Machine tu..haha
Finally jumpa gak..tmanla peah tu bli ksut kat Cotton On...
and the final destination is KLCC..
makan, movie and everything there...
Hikayat Merong Mahawangsa...
dapat jugak aku tgok kaw kan..
Around 12 brula ktorang terhegeh-hegeh smpai umah..

P>E>N>A>T
_nadzirah_
REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE